Основне питання – внесення змін до бюджету міста на 2016 рік.
Внесення змін  обумовлено необхідністю приведення у двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет України  бюджету міста Нетішина у відповідність до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», до  внесених змін до Бюджетного та Податкового кодексів України, а також до Закону “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо стабілізації фінансового стану держави та удосконалення окремих положень соціальної політики)”

Раніше ми вже писали про основні зміни Зміни до бюджету-2016 Нетішина. Нові проблеми з фінансуванням ПТУ та СМСЧ-4.

Результати голосування депутатів ми , як завжди, висвітлимо на нашій сторінці після проведення пленарного засідання

Безимени-1

Вчора на   розгляд бюджетної комісії також був поданий ще один цікавий документ про додаткове розподілення 5,17 млн грн резервного фонду –  Пропозиції щодо розподілу видатків на розгляд міською ради 14.01.2016 р

Поданий на жаль він був лише за 1,5 дня до сесії, тому депутати не мали змоги його досконало вивчити.

Позиція фракції Самооборони була одразу

озвучена – ми БУДЕМО підтримувати такий розподіл,  якщо  цей документ по розподілу фінансування ( особливо в таких великих розмірах – 5 млн грн) буде поданий на слідуючу чергову сесію, з обговоренням в постійних профільних комісіях з залученням відповідних фахівців, які повинні вивчити ці питання та надати свої висновки! А на позачерговій сесії ми готові підтримати лише видатки на виготовлення проектно-кошторисної документації (ПКД) на ремонти та експертизи на сумму 472 тис грн.

Зауважень у бюджетної комісії часткове фінансування цих пропозицій в частині фінансування виготовлення проектно-кошторисної документації (ПКД) в розмірі 472 тис грн не виникло, а ось розподіл остальних 4,7 млн грн визвало широку дискусію, тому як виникло дуже багато запитань до кошторисів на придбання різноманітних товарно-матерільних цінностей.
Особливо гаряча дискусія розгорнулася навколо виділення 1,16 млн грн на придбання лінгафоних кабінетів у ЗОШ1-4. Сумнів викликала вартість одного кабінету в розмірі 290 тис грн! Представники нашої фракції поцікавилися вартістю подібних систем в інтернеті , та вияснили що взагалі вартість звичайного кабінету починається від 70-80 тис грн, а ось за 290 тис – це майже самий “крутий” клас, з 16 ноутбуками та програмним забезпеченням вартістю 60 тис грн! Цікаво , що в Нетішині немає шкіл з поглибленим вивченям іноземної мови, тому чому саме такі дорогі класи потрібні Нетішину представники освіти аргументовано пояснити не змогли (якщо звичайно не рахувати аргумента, що  ми не повинні відстати від найкращих шкіл України. Так звичайно ми можемо не відставати від Київських, Львівських шкіл, але треба жити по коштах!)
Ще декілька питань викликало також гарячу дискусію – а це:

  • придбання металевих ПОЛЬСЬКИХ шаф у ЗОШ1-4 за 622 тис грн . Чому саме польського виробництва, якщо є пропозиції від вітчизняних виробників, які коштують мінімум на 50 відсотків дешевше та дає змогу підтримувати вітчизняного виробника. (документ з назвами компаній виробників, моделями шаф та їхньою вартістю був наданий бюджетній комісії на самому засіданні)
  • завершення недоробленого ремонту покрівлі в ЗОШ2 за 174 тис грн (виявляється, що підрядник “загубився” разом з грошима та не доробив роботу, тому тепер  у СІЧНІ ми повинні виділити ще додатково кошти з бюджету на завершення робіт!, не дочекавшись рішень суду та можливого повернення частини коштів за невиконані роботи.( цікаво , що ніхто і не буде дороблювати покрівлю  як мінімум ще в січні-березні, тому що це безглуздо!)
  • капітальний ремонт ігрових майданчиків в розмірі 455 тис грн у ДНЗ №7. (згідно відповіді ЖКО на звернення Самооборони про вартість встановлення нового ігрового майданчика з 5 предметів біля будинків, вартість його складає разом з встановленням 50 тис грн) Таким чином можна б було повністю замінити за ці кошти всі майданчики в ДНЗ, а не проводити їх ремонт.

Цікаво, що згідно бюджетних запитів освіти, наприклад школи потребують заміни вікон, меблів, капремонтів туалетів та ін, садочки також потребують придбання меблів, пральних машин, холодидьних шаф, пилосмоків, сантехничних виробів та ін. Це якраз все те, на що звичайно намагаються “добровільно” збирати кошти з батьків.
Тому чому саме на придбання всього вищезазначеного не розподіляються кошти в цьому документі стає незрозумілим!

Тому нарешті у підсумку було прийнято рішення про підтримку бюджетною комісією нового документу ЛИШЕ в частині фінансування виготовлення проектно-кошторисної документації (ПКД) в розмірі 472 тис грн, а розподіл 4,7 млн грн перенести на слідуючу чергову сесію після ретельного вивчення питання  першочергових потреб ЗОШ та ДНЗ у профільних комісіях з залученням відповідних фахівців та винесенням проекту рішення на чергову сесію через 2 неділі!

 

розпорядження про скликання 5 (позачергової) сесії

заступник голови постійної комісії НМР з питань бюджету, фінансів, податкової та тарифної політики

Камозін Ю.М