нвк16Щодо підстав, чому нас не просто не запросили, а не повідомили про звіт керівника – ще один приклад пережитків минулого (щоб не порушили сценарій ) – розповідає пані Дар`я у фейсбуці

Це також говорить про спробу ухилитись від відкритого діалогу адміністрації з батьками, без якого сьогодні не можливе нормальне функціонування закладу.
Якщо говорити про ремонти, то якщо щороку не вистачає коштів на звичайне фарбування підлоги, спортивних майданчиків, вікон, то що буде далі, адже їх фарбування не покращує їх стан, так лише приховується дійсний стан речей.
нвк5Що ж до умов навчання дітей та умов праці вчителів, то також прозвучало, що звичайно, всі хочуть щонайменше зручні парти та естетичний вигляд кабінетів. Але чи допомагає навчальному процесу відвідування туалетів під час уроку, тому що там навіть перегородок немає. Вони були, дерев’яні, але віджили своє і їх просто зняли, бо немає коштів. А що далі?..
нвк1А фарбування елементів спортивного ядра? Для чого? Якщо частина цих елементів також ржавіють, відподають і їх просто забирають без заміни іншими. Скоро заживем – не буде що фарбувати). Та насправді це не смішно, а дуже прикро. Ця тенденція приведе до того, що коли постане питання капітального ремонту, школу просто закриють.

Сьогодні школа є лідером не лише на місцевому рівні. І під час виступу представнику відділу освіти поставили слушне запитання,чому тоді в НВК “найдешевший учень “, які міри вживає відділ освіти,щоб стимулювати колектив і далі так віддано працювати… Відповіді по

суті питання не було.
нвк17Певний час тому Анастасія Довгалюк вже розміщувала пост про дефекти на території НВК. Здається, їх було 18. Так, серед них були ті, які дійсно потребують капіталовкладень і не можуть бути усунені за день чи тиждень, та були й такі, які просто повинні перевірятись і усуватись щодня.

Так, наприклад, сміття у тих бетонних конструкціях, а там буває і не просто сміття, ті ж відпавші частини турніків, а на місці їх зламу -іржаві гострі кінці, якими можна не лише поранитись.

А “віз і нині там “. Було в пості і про синтетичне футбольне поле (на нього вже виділили 17 тис ). І дірка в зборі (яку сьогодні нарешті залатали ) .Але питань і тут багато. Ці всі дефекти виникли не одночасно і не вчора, одні потребують додаткових витрат, інші ні. Та ж діра в зборі теж псує м’ячі, придбані батьками(.
Знову до навчального процесу – як вирізали на праці машинки з дерева багато років, так і вирізаєм, тільки вже інструментом і з матеріалів учнів. То вже як за кошти батьків, то може змінити хоч суть виробів. І знову в приклад 4 школа з її виробами на уроках праці (і кабінами в туалетах).
Отже, питань багато і до адміністрації школи, і до відділу освіти, і до міської ради.
Тому що прикро і сумно спостерігати таку байдужість до стану речей. Чи може це такий “план знищення “?

нвк15