електроннийКП НМР» ЖКО» шукає шляхи оптимізації роботи свого підприємства. Пріоритетом є впровадження електронних сервісів. Вони дадуть змогу кожному споживачеві – співвласнику багатоповерхового житлового будинку, в якому «ЖКО» є управителем, через Інтернет отримати вичерпну інформацію, що стосується не тільки стану своїх платежів чи заборгованості, а й характеристики будинку, проведення в ньому ремонтів і ін, – повідомляє Виконавчий комітет Нетішинської міської ради.

Нині в КП «ЖКО» вивчають і аналізують ринок електронних послуг. З цією метою головний інженер підприємства Олександр Третяк нещодавно їздив до Івано-Франківська та Вараша переймати досвід. В Івано-Франківську впроваджений електронний сервіс Visual Servise, розробником якої є місцева фірма, а у Вараші – Аlliance Solution київської фірми.

Аналізують нині ринок електронних послуг і в КГ ВП ХАЕС. Такого роду цифрові технології планують впровадити в цьому комунальному підприємстві. Нині активно ведуться перемовини між КП «ЖКО» і КГ ХАЕС, щоб впроваджувати одну електронну програму.

Споживчі користуватимуться одним сервісом, входитимуть в один електронний кабінет і бачитимуть повністю всю інформацію по своєму будинку щодо затрат на обслуговування та ремонту, роботи ліфтів,теплопостачання, водопостачання, водовідведення.

Коли саме запрацює електронний сервіс в обох комунальних підприємствах, залежатиме від фінансування. Комунальники запевняють – в найближчій перспективі.

Джерело – Виконавчий комітет Нетішинської міської ради